30 Julai 2011

Rungsingnya Hingga Menjengah Pintu Hati Yang ke Tujuh

engkau sungguh abstrak sehinggakan aku sering bingung apa yang seharusnya aku lakukan
segala tingkah dan langkah aku terperangkap dalam kapsul emosi yang temporari

apa mungkin segalanya ini terbit akibat aku yang dihimpit kebodohan?
atau ketenangan aku yang optimum ini yang telah menghakis keyakinan kau itu?

ahhhh... apapun yang akan terwujud, separuh hati aku telah terbelah untuk dijahit dengan hati kau di sebelah. 

diam.. dan biarkan waktu yang menjawab segala panggilan kebingungan ini

*aku sering diambang rudum dipasung kebersalahan yang sering berputar balik. oh tuhan, tunjukkan aku jalan yang benar. jadikan dia cinta yang paling dalam. 

1 ulasan:

zaidharis berkata...

belajar berjalan pun mengambil masa, apatah lagi cinta.

rákan-rákan