09 Ogos 2010

Ramadan Aku

aku sering terfikir, setiap kita pasti akan merasakan perpisahan yang mutlak.
setiap kita pasti merasakannya
aku, kau, dia, mereka, kita
sepanjang aku bernafas
cuma satu saja perpisahan mutlak yang aku rasai
dan akan datang, pasti akan aku rasakannya lagi
ibu, abah, adik, abang, kakak, saudara, jiran, kawan-kawan, jodoh
apa yang pasti, aku masih rapuh untuk itu semua..

alhamdulillah
ramadan tahun ini sudah mau datang
dan aku, masih punya keluarga dan sekalian yang lain untuk bersama merainya
tapi aku tahu
sampai masa nanti, aku akan kehilangan juga mereka sedikit demi sedikit

ya Allah
panjangkanlah umur sekalian keluarga, saudara dan teman aku
dan berkatilah pula mereka yang telahpun pergi dahulu..

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN KEPADA KALIAN SEMUA YANG MEMBACA

:) senyumm!!

2 ulasan:

Little Darkstar berkata...

selamat berpuasa a.afandi :)

sofia berkata...

salam ramadhan afandi :)

rákan-rákan