28 Mei 2010

Hello. Nama i Sally..

aku sumpah menyampah bila tengok pondan
mengalahkan perempuan sejati
bau wangi britney pun bisa dikalahkan
aku pelik dengan perempuan jadian ini

aku cakap pasal pondan
bukan pasal lelaki yang normal sedari kecilnya sudah lembut
itu sudah ditetapkan di Luh Mahfuz lagi
jadi aku terima diorang sebagai lelaki

aku pelik tengok lelaki pondan
lahir-lahir lelaki tulen
dicop sirim oleh doktor - "tahniah! puan dapat anak lelaki"
bila besar-besar jadi perempuan
melanggar hukum hadis dan Al-Quran
jadi salah ke ni apa yang aku katakan?

aku menyampah tengok pondan
bila tanya kenapa nak jadi perempuan?
"oh. biarlah, memang dah ditakdirkan"
"eh, lantak i lah"
"bukanku pintaa..."

aku menyampah sebab aku patut menyampah
menganggu fikiran aku
yang suka lihat bangsa aku maju 

aku menyampah lelaki yang sebelum ni lelaki sejati
dah tetiba mau jadi perempuan sepenuh masa
(kecuali yang telah dihalalkan, oleh hukum yang telah ditetapkan)

konklusi petir
aku tak suka pondan yang memang nak jadi pondan.
bukan lelaki yang memang sah untuk bertukar jantina
itu aku tak anti.
titik.

1 ulasan:

nurul hidayat zainal berkata...

kali ni aku paham!
wahh!trimas kt ko wat post yg aku ley phm!haha
aku pon benci pondan.

rákan-rákan