19 Disember 2009

Kejutan Eletrik Tepi Pinggang

Selama ini aku yang sering melihat pejuang bahasa/sasterawan negara itu mendeklamasi puisi.
Kelmarin bawah kesedaran aku, tiba-tiba dia muncul, dia pula yang melihat aku yang sedang berpuisi.
Oh, degup jantung makin kencang, terkesima. Walau tak lama mana, aku rasa teruja.
"wah, a.samad said berhenti sebentar lihat aku berpuisi, dia dengar, dia senyum".
aduh, merah lagi pipi aku, terus bertambah baku suara aku. hahaha. terbaik.
(tapi sayang, tak sempat bergambar)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jejaka itu terus bersemangat mendeklamasikan puisinyasetelah nampk kelibat yg bebahagia. kan kamu.? ;) well done amir afandi.!!

SOFIA berkata...

hahahaha! this is cute :)

adakah kau masih terasa kejutan elektrik itu di tepi pinggang?

well done afandi :D show kau bagus sekali.

afandi berkata...

hahaha. :P

sudah reda dah kejutan eletrik tuu. hihi.

thankxs sofia. ada rezeki ketemu lagi. :)

rákan-rákan