22 Jun 2009

Awawa Tu Bulan

Awawa tu bulan
waktu kecil
Main sampai tak ingat makan

Awawa tu bulan
Waktu kecil
Tak perlu risau cari duit nak makan

Awawa tu bulan
Waktu kecil
Tak perlu fikir tentang beban kewangan

Awawa tu bulan
Waktu kecil
Selalu sibuk, itupun dengan permainan

Awawa tu bulan
Waktu dewasa
Ingin kezaman waktu kecil punya kenangan

-teringat kenangan waktu dulu. aktor-aktornya ada yang sudah tiada. hari ini juga akan jadi kenangan.

7 ulasan:

helmi berkata...

haha.aku dulu suke main ni duh
xsangke kau pun same;D

helmi berkata...

haha.dulu aku suke main ni uh
xsangke kite same;D

a.afandi berkata...

haha. tu lah. aku skrg ajar maen bende tu kat bayi2 baru lahir. tapi tah dorang faham tah tak.

HUYO berkata...

kata orang dulu2....

Awawa tu bulan
Waktu kecil
Tak perlu fikir tentang beban kewangan

kata orang sekarang...

awawa tu bulan
waktu kecil x mo mampos
besaar2 menyusahkan

haha ni hanya lah untuk pedoman kita sekalian

zy. berkata...

awawa tu bulan tu apa?

a.afandi berkata...

awawa tu bulan tu satu pmainan utk bayi2. tahu kan? mst pnah main nye.

kosong berkata...

ahahah.
comel saja.
teringat masa kecil2 dulu.
awawa bulan. rindu!

afandi,
terima kasih tinggalkan jejak anda.
ada akaun juga di gelanggang?
kata-kata anda juga cantik, menarik dan tertarik^_^

rákan-rákan