07 Mei 2009

Cubaan Nodaan Dan Godaan!!

    Tadi aku pergi makan malam kat sebuah food court, dengan kawan-kawan. Masa nak bayar makanan, aku bergeraklah ke kaunter. Sampai kat kaunter, tiba-tiba datang seorang akak ke sebelah aku. Dia pun nak bayar makanan kat kaunter tu kot rasanya.
   Tiba-tiba dia cakap "hye awak (sambil tersenyum2)". Ah aku buat tak layan je lah, jeling-jeling dah lah. Tak berminat aku. Tapi dia bersuara lagi, "eh, perfume ape eh awak pakai?". Hah, aku pening. aku tak tahu nak jawab apa. Aku ingat nak cakap je aku pakai minyak wangi Hugo Boss ke ape ke yang mahal-mahal, tapi macam tak biasa nak menipu pulak an. Jadi aku buat tak layan je lah. 
    Apa terjadi lepas itu? Oh no! dia makin lama makin rapat kat badan aku, makin rapat, punggung dia bergesel dengan tangan kiri aku! Perrghh!(ape hal lak akak ni) . Kurang siuman punya akak, kurang ajar punya akak, kurang tatasusila punya akak, kurang didikan agama punya akak, kurang belaian manja seorang lelaki punya akak. Aku terkena kejutan eletrik sintetik, sampaikan makcik kat kauter tu tanye aku makan n minum ape tadi pun aku lupe, tak tahu nak jawab ape, tergagap jadinya. Otak aku jadi sesak nafas.
    Lepas bayar aku terus blah, malas nak berbla bla bla dengan dia. Nak sound pun cam tak tahu nak cakap apa. Jadi aku pun pulang.  *dalam keadaan geli-geliman.
noktah.

8 ulasan:

nadeeya berkata...

hahahahhaha. eleh part gugup tu bkn mmg selalu ke? tak digoda pun begitu jua. fuyoo. perfume yang merangsangkan. hahahahha. :PPP

zaidharis berkata...

hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha...aduhai,
kalau boleh panjangkan lagi,
aku nak je tulis panjang-panjang,
lawak seh cerita kau ni,
heheh~

huh,
jap,
kau confirm dia "akak"?
hehe~

a.afandi berkata...

hahahaahaha. memang oh, lawak giler. menggigil aku. ni cte btol nih. cam x caye lak aku kene. hahahahaha.

ye, ye. aku confirm dia tu akak. umur 25-30 an camtu kot. haaaa.. *masih dalam kejutan eletrik, cuma rambut je tak terpacak2. hehe.

n lee berkata...

awk nih hensem sgt kot smpai 'akak un tergode ngn awk hahaha tp sian lah awk tak lyn.blm kawin lagi agakye sbb tu kurang layanan mesra laki.
perfume ape awk pkai?:)

a.afandi berkata...

perfume pengasih. hehehe. takdelah. :P

Maly F berkata...

ahaha dia nampak awak ada potensi jadi anak ikan kowt.hehe :P

encik adi berkata...

are u gay?

Kasturi berkata...

haha.cool siot..pelik gak aku dgn perempuan tersebut..teransang kot ngn myk wangi ko..aku order satu!!..haha

rákan-rákan